Канн-2018: негізгі байқауда «Бақытты Лазарь» итальяндық фильмінің тұсауы кесілді
Канн фестивалінде негізгі байқауда итальяндық режиссер Аличе Рорвахердің «Бақытты Лазарь» фильмінің тұсауы кесілді, кинофорумда бұл жаңалық емес. Төрт жыл бұрын Рорвахер «Ғажайып» үшін канндық қазылар алқасының Гран-приін иеленген еді. Қазір ол шынайы оқиғаларға негізделген кедір-бұдыр, бірақ өте қызықты хикаямен қайта оралды, бұл режиссер мен сценарий авторының керемет әңгімеші екенін дәлелдейді.
«Бақытты Лазарь» - шынайы кино мен аңыз әңгіменің қосындысы, бұл расында да біртүрлі хикая, онда жас шаруа Лаззаро (Адриано Тардиоло) көрсетіледі. Тардиолоның актерлік фактурасы мынадай, ол басқа кезеңде әйгілі итальяндық Караваджо портреттерінің кейіпкері бола алатын еді. Лаззароның маркиз Танкредимен (Лука Чиковани) кішігірім достығына сеніп көріңіз, соңғысы анасының (Николетта Браски) талабымен нағыз ауылдық жерге келеді. Дегенмен, барлық кейіпкерлер өткен ғасырдың 80-жылдарын меңзейді, бұл оқшауланған жер уақыттан тыс жерде жүріп жатқандай.
Аличе Рорвахердің «Бақытты Лазарында» барлығы тым жылдам әрі салмақты түрде өтеді. Басты кейіпкер Исаның өзі қолын қойған адамның құрметіне аталғанның өз біртүрлі көрінеді. Мұның барлығында Терри Гиллиамның мағыналық ойынының әсері бар, әсіресе режиссердің шынайылық пен ойдан шығарылған бейнеге деген махаббаты ерекше білінеді. Бұл әдісті Рорвахер «Ғажайыпта» да пайдаланған, бірақ ол жақта елестету деңгейі әлдейқайда жоғары.
«Бақытты Лазарда» ол кейіпкерлерімен бірге қайғыратын автор ретінде көрсетіледі, ол барлық кейіпкерлерді өзі ойлап тапты, сондықтан оларды жақсы біледі, демек Аличе Рорвахердің басты кейіпкерлерді таңдауы ақталғандай. Оның үстіне, ол кейіпкерлеріне әзілді де қосады, сол себепті фестивальде ұсынылған драма үлкен сюжетті бетбұрысты көрсетпесе де, жаңа өлшемдерге ие болады. Оны қалай жасағаны белгісіз, сондықтан «Бақытты Лазарды» көріп қана нақты сипаттама беруге болатын шығар.
пікірлер жоқ, бірінші болыңыз
Пікір қалдыру үшін